پنج اصل مهم و کلیدی در سئو

پنج اصل مهم و کلیدی در سئو

پنج اصلی کلیدی در سئو

هرچقدر در دنیای سئو آموزش ببینید و یاد بگیرید و پیش بروید پایانی برای سئو وجود ندارد بلکه با پیشرفت این علم و آپدیت های گوگل ادامه دارد.

ما در این مقاله پنج اصل مهم در سئو که کاربردی تر است توضیح می دهیم. سعی کنید این مقاله چند بار بخوانید تا جزئی ذاتی از عملکرد شما شود .

پنج اصل کلیدی در سئوwebmasterrوبمسترر

1. محتوا با هدف و با ارزش باشد

محتوا پادشاه است

جمله ای از بیل گیتس. رمز موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی محتوا می باشد.

تولید محتوای هدفمند و با ارزش یکی از اصول سئو و مهم ترین اصل است. محتوای عالی نباید کوتاه باشد نباید کمتر از 1000 کلمه باشد و این محتوا باید بروز باشد و لینک سازی خوبی روی آن انجام شده باشد. و کاربر آن را بپسندد و از خواندن آن لذت ببرند.

2.کلمات کلیدی

رمز موفقیت در سئو انتخاب کلمات کلیدی درست است. در حقیقت سئو یک بازی را اجرا میکند ! بازی با واژه ها و همچنین بازی کاربران با موتورهای جستجو ، به عنوان کسانی که به دنبال بهترین اطلاعات هستند.باید حدس بزنید کاربران چه کلماتی را بیشتر جستجو می کنند.

دلیل اینکه بسیاری از افراد هر چه تلاش میکنند آن چنان که باید در سئو موفق نیستن همین انتخاب کلمه کلیدی نادرست است.

مثال: فردی عبارت” آموزش طراحی سایت با وردپرس” را انتخاب و سئو می کند اما شخص دیگری  عبارت ” وقتی برای کسب و کارمان سایت نیاز داریم چه کنیم؟”را انتخاب می کند شاید دانش و تجربه ی شخص دوم بیشتر باشد اما عدم تخصص در سئو باعث می شود که ورودی های شخص اول چند برابر شخص دوم باشد.

جذب بازدید کنندگان هدفمند و تشکیل یک جامعه هدف از منفعت هایی است که تحقیق کلمات کلیدی یا keyword research برای سایتتان دارد. پس علاقه ی کاربران را پیدا کنید و برای کاربر بنویسید جوری که کاربر پسند باشد.

 

3 . لینک ها در سئو

لینک ها تا همیشه باقی خواهند ماند . این لینک ها بودند که مبنای اصلی این شبکه جهانی را تشکیل دادند. در سئو نیز لینک ها برای خود امپراطوری ساخته اند . پس باید نحوه استفاده از لینک ها و ساخت لینک ها را اموخت و استفاده کرد  تا تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید و لذت ببرید.

4 . محتوای به روز شده

ویرایش و آپدیت یا به روز کردن محتوا بسیار با اهمیت است هر چند وقت یکبار باید محتواهای قدیمی خود را به روز کنید حتی اگر این کار زمان بر و خسته کننده باشد ولی نتیجه ی آن بسیار برایتان فوق العاده خواهد بود.

5 . برند، تاج پادشاهی

برند قلب دیجیتال مارکتینگ است. در همه جا تمرکز و هدف اصلی شناساندن نام سایت به جامعه هدف است. بعد از اینکه سئو ی شما موفقیت آمیز بود کم کم برند شما آنقدر معروف می شود که بدون نیاز به سئو و فقط با قدرت برند تان به خودی خود ابزاری قدرتمند  برای جذب بازدیدکنندگان خواهد بود. برای مثال وقتی ساده ترین راه را برای خرید چیزی انتخاب میکنید با خود می گویید از دیجی کالا بخرم در اینجا دیجی کالا یک برند شده که اکثرا نام برند دیجی کالا را سرچ می کنند و نیاز خود به محصولی را برطرف می کنند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.